Blog > Komentarze do wpisu
Nowa kropka

(.) nie ma nic nowego wiec ...

środa, 29 maja 2013, hiszpan223

Polecane wpisy

  • Kilka ...

    ... rzeczy jest w projektach ale nie ma nigdy czasu do konczyc ich ... Ale za moment - obiecuje ze cosi k bedzie !!!!

  • Winobranie

    Chcecie to opowiem wam co stalo sie w zeszlym roku na moich polach. Nie boje sie niczego - moze oprucz przyszlosci mojej corki choc ma juz swoje lata ale nie mo

  • Jak to by powiedziec ...

    ... chyba nic z tego nie wyjdzie zebym zostal jakisimkolwiek wielkim blogerem albo pisarzem lub bajkopiserzem lub dwudziestym trzecim J. Joyssem od Ullisesa ha