Blog > Komentarze do wpisu
Slayer

 To nizapomniana dla wszystkich Muza z duzej litery i nie da sie na to zrobic nic. Ha jak mozna pisac przy piwie schowanym w niby bezpiecznym miejscu jak kolo mnie siedzi kabel i nie mam jak tego piwka wyjac ... A niech to. Szkoda by bylo zeby mnie z tad wy(...)li bo niedlugo brakuje zebym mial jakie profity finansowe z tego ... Ale kabli tu nie braknie. Niejeden (z nas idzie do siebie) juz z tad wylecial - coz ale czemu ta kurwa musi siedziec przy mnie jak ja tu jestem??? Trudno co sie stanie to sie stanie - jutro sie okaze. Ale Slayer i tak zajebisty jest !!!

wtorek, 04 grudnia 2012, hiszpan223

Polecane wpisy

  • Kilka ...

    ... rzeczy jest w projektach ale nie ma nigdy czasu do konczyc ich ... Ale za moment - obiecuje ze cosi k bedzie !!!!

  • Obiecuje ze dodam ...

    ... coskolwioek w najblizszym czasie ... jak mi sie uda ...

  • Nowa kropka

    (.) nie ma nic nowego wiec ...